Mulai Hari Ini Hentikan Memberi Kanak-Kanak Anda Dengan Makanan Segera Hotdog. SEBARKAN..!



#Doktor di Amerika Syarikat telah dengan tegas menasihatkan keluarga untuk berhenti memberi anak-anak mereka dengan Hotdog untuk dimakan.

#Walaupun Hotdog adalah makanan ringan kegemaran bagi kebanyakan rakyat Amerika dan dianggarkan bahawa rakyat Amerika mengambil kira-kira 155 juta Hotdog pada hari kemerdekaan sahaja, yang pada keempat Julai; yang agak banyak.

#Penyelidikan telah menunjukkan bahawa kanak-kanak yang menggunakan lebih daripada 12 Hotdog telah mengalami masalah penyakit kira-kira 9 kali lebih mudah dijangkiti leukemia.

#Kajian telah kini juga menunjukkan bahawa wanita hamil yang makan Hotdog seminggu mungkin untuk melahirkan kanak-kanak yang akan ketumbuhan tumor otak.

#Ia juga berfungsi kedua-dua cara seperti bapa-bapa yang makan Hotdog sebelum impregnating isteri-isteri mereka mungkin Shire seorang kanak-kanak yang menghidap kanser.

#Apa yang telah dilihat menyebabkan masalah ini adalah tambahan nitrit dalam Hotdog.

#tambahan nitrit dimasukkan untuk Hotdog sebagai cara untuk memerangi botulism tetapi mempunyai implikasi kesihatan yang sangat merugikan orang yang makan Hotdog.

#Apabila Hotdog dimasak amina dan nitrat akan bergabung. Walaupun amina yang berlaku secara semulajadi dalam daging, apabila digabungkan dengan nitrat mereka adalah sebatian yang sangat karsinogenik.

#Ia adalah dinasihatkan untuk berhenti makan Hotdog sama sekali, tetapi jika anda tidak boleh melakukan ini maka anda secara drastik harus menghadkan pengambilan ini semua snek Amerika.

0 Response to "Mulai Hari Ini Hentikan Memberi Kanak-Kanak Anda Dengan Makanan Segera Hotdog. SEBARKAN..!"

Catat Ulasan